Martin Schlander genopstiller til bestyrelsen

Jeg stiller op til bestyrelsen igen.

I det omfang jeg får tid/energi/lyst til at lave noget udover "den daglige
drift" i det kommende år, vil mine prioriteter være (i vilkårlig
rækkefølge):

* Ny hjemmeside (formentlig Wordpress-baseret)
* Moderniserede, forsimplede og fordanskede vedtægter
* Flere foredrag

Ovenstående er en gentagelse af mit program fra sidste år. Jeg har ikke fået
udrettet så meget som man kunne ønske i det forgangne år, men jeg er dog ret
langt fremme med en ny hjemmeside til SSLUG baseret på Wordpress, som jeg
tænker at vise lidt frem til generalforsamlingen - de der deltager i
onsdagsmøderne har haft mulighed for at følge og påvirke arbejdet der.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]