Genopstilling til bestyrelsen

Jeg genopstiller hermed til bestyrelsen.

For dem af der ikke skulle kende mig så har jeg været formand for SSLUG de
seneste par år og er i SSLUG regi nok særligt kendt fra onsdags
hyggemøderne på Frederiksberg.

Hvis man kigger lidt ud over SSLUGs egne grænser så har jeg også stiftet en
Linux distribution for ca. 5 år siden og er med til at administrere
freenode IRC netværket som er verdens største chat netværk for open source
interesserede mennesker.

Jeg er desuden blevet formand for Open Source Days for omkring halvandet år
siden og bruger meget tid i den forbindelse på at udbrede open source
budskabet og sikre at vi forsat har et stort årligt event hvor vi alle
mødes og kan opleve en masse interessante foredrag mv.

Fremadrettet håber jeg at vi kan få lidt foredrag i "rigtigt" SSLUG regi
(der har været stor foredragsaktivitet i DKUUG hvor mange SSLUG medlemmer
også har deltaget) og at jeg måske kan gøre noget for at hjælpe SSLUG til
at blive mere spændende på Open Source Days konferencen.

--
Med venlig hilsen,

Bryan Østergaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]