Re: [ITPOLITIK] Dansk Dataforening har to softwarepatent gå-hjem-møder

Fra: Claus Sørensen <sslug@sslug>

> Under overskriften "Patent på software og e-handel: international
> trussel eller dansk mulighed?" afholder Dansk Dataforening to
> gå-hjem-møder i september.

Er der ikke én som kan kontakte dem og spørge, om det kunne være
muligt, at vi fik en repræsentant med, som kunne være modvægt til
de to andre talere.

Jeg kan ikke selv pga. mit formandsskab af KLID, hvor vi har besluttet
at være upartiske, når det gælder softwarepatenter. For ikke at skabe
forvirring om hvad, hvilke foreninger står for (og ikke står for), håber
jeg at en eller flere af I andre vil forsøge.

De herligste hilsner

Claus Sørensen              P L O M U S
Projektkoordinator       ------------------        Tlf:      21 27 62 45
Nøddelunden 110           Linux-rådgivning,        Email:   sslug@sslug