Re: [ITPOLITIK] PM:RSA (was: DKPTO indlæg)

Andreas Bach Aaen wrote:

> Vil det iøvrigt ikke være en god ide, at lave en PM op til udløbsdagen på
> RSA patentet, der fortæller om hvor dæmpende dette patent med dets
> lange løbetid har været på udviklingen ?

En PM skal indeholde noget nyt eller holdninger.
Jeg tror mere det kan blive til en artikel.

Ellers kan vi skrive en PM for GnuPG. Det giver mening idet GnuPG
kommer med en RSA version samme dag patentet udløber.
(Sådan husker jeg at Werner Koch sagde det)

--
best regards