Re: [ITPOLITIK] Jeg vil have beskyttelse

On Sat, 15 Jul 2000, Keld Jørn Simonsen wrote:

> næh det var en dansk artikel, om
> økonomisk teori / samfundsmæssig begrundelse for patenter.

Yep. Og jeg må med skam melde at jeg ikke har fået læst
den endnu - den ligger derhjemme, og jeg er i
sommerhus. Jeg læser den mandag eller tirsdag
aften. Jeg kan tage den med til torsdagshyggemødet,
hvis det har interesse. (En eller anden må gerne huske
mig på det onsdag aften...)

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://www.aub.dk/~luke/

Then, after a second or so, nothing continued to happen