Re: [ITPOLITIK] Oversættelse af GPL

In <sslug@sslug> "Claus Sørensen" <sslug@sslug> writes:

>Mine engelskkundskaber er ikke skarpe nok. Oversæt venligste
>nedenstående sætning fra GNU GPL, sektion 4c:

>"Accompany it with the information you received as to the offer to
>distribute corresponding source code."

>Nu har jeg siddet med den i ½ time uden at få den meningsmæssigt
>helt på plads på dansk.

Det er altid farligt at oversætte "ude af kontekst", men mit bud
ville være

"Lad det ledsage af den information du selv modtog om, at det er
muligt at få den tilhørende kilde-kode".
--
Henrik Storner      | "Crackers thrive on code secrecy. Cockcroaches breed
<sslug@sslug> |  in the dark. It's time to let the sunlight in."