Re: [ITPOLITIK] Jeg vil have beskyttelse

On Sun, 16 Jul 2000, Hanne Munkholm wrote:

> Måske ville du vinde, men dit marked ville være væk når
> retssagen efter 3 år var færdig... Advokatfirmaer, der

Dette minder mig om den danske retssag om rettigheder til RIP
programmel. Hvad hed firmaet egentlig ? scan - eller andet ?
I alt fald var der bitre personstridigheder i mange år med erfterfølgende
retssager om økonomisk chikane. Produktet slåskampen handlede om havde
forlængst tabt sin markedsværdi, men advokaterne havde nok at lave. Tænk
hvis der havde været softwarepatenter involveret her......

Mvh
--
 /\ ,_  _|,_ _  _  _,  |¨) _  _ |_   Marius Simonsensvej 7, 2.tv
/¨¨\| )(_|| (-'.-|`-,  |¨).-|(_ | )  8200 Aarhus N,      Denmark