Re: [ITPOLITIK] Næste DKPTO

On Mon, 17 Jul 2000, Carsten Svaneborg wrote:

> Hvad med et par rent praktisk eksempel på hvordan software
> patenter kan påvirke normale folk. Journalister der læser en
> PM vil tænker på hvad deres læsere vil være interesseret i,
> og der må derfor være nogle praktiske eksempler på hvordan
> helt almindelige folk påvirkes af software patenter, også
> selvom de aldrig har set en software i det virkelige liv.

Enig - men en af de ting jeg har fået hvisket i øret af
dygtige folk, er at vi ikke skal hænge os i de teknisk
skræmmende historier. Et hammer godt eksempel, derefter
skal vi have politik og penge på banen....

"You don't win a battle by asking, `Will we win?'
You win it by doing your best to win"
- Richard M Stallman

----> Visit http://petition.eurolinux.org <---