Re: [ITPOLITIK] Frigivelse af TLD uden thundering herd

Ole Tange wrote:

> .shop, .tel og .news bliver frigivet inden længe.

"En ansøgning om et af de nye domænenavne kommer til at koste 50.000
dollar. Dertil kommer prisen for rent faktisk at købe det domænenavn,
man har søgt om."
http://www.ing.dk/konf/root/redproduktion/sub/noter/html/1868.html
http://www.icann.org/minutes/prelim-report-16jul00.htm

Jamen så vil jeg gerne købe sex.shop for USD 50.000.

> Et problem er, hvad pengene skal bruges til. Det skal være noget som alle

Jeg kan ikke helt se hvad de er kommet frem til.
Det ser umiddelbart ikke fornuftigt ud.

--
best regards