Re: [ITPOLITIK] Jeg vil have beskyttelse

On Sun, 16 Jul 2000, Hanne Munkholm wrote:

> Yep. Og jeg må med skam melde at jeg ikke har fået læst
> den endnu - den ligger derhjemme, og jeg er i
> sommerhus. Jeg læser den mandag eller tirsdag
> aften. Jeg kan tage den med til torsdagshyggemødet,
> hvis det har interesse. (En eller anden må gerne huske
> mig på det onsdag aften...)

Nu har jeg læst den. Den diskuterer ud fra en
samfundsøkonomisk synspunkt om patenter er gavnligt, og
der er ikke nogen endelig konklusion - ud fra de
analyser der er lavet, ved man det ikke. Der er nogle
bud på beskyttelsestid og patentets bredde, og måder
man kunne lave patentsystemet om på.

Jeg tager den med til hyggemøder i morgen, hvis der er
andre der vil læse den.

Jeg kan også godt sende den, men hvis der er mere end 5
der vil have den tilsendt, begynder jeg at bede om
frankeret svarkuvert... (det er der nok heller ikke...)
;-)
--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://www.aub.dk/~luke/

Only wimps use tape backup: _real_ men just save their
important stuff unencrypted and let NSA mirror it;)