Re: [ITPOLITIK] Næste DKPTO

Poul-Erik Andreasen wrote:
> Hvad i himlens navn har Fru Jensen at gøre her.

Hvem modtager er PM, og hvem læser et PM?

Som Paul Watson har sagt (det eneste fornuftige han har sagt!), så
er det eneste der findes det der vises i medierne. Ditto hvis en
journalist bringer en forklaring af patenter i et offentligt medium,
så betyder det noget. At en eller anden ukendt gruppe af folk der
laver OS'ere hvad det så en er for noget, sender en længre besked
til en minister har sikkert ikke den store effekt.

> Dem vi er oppe i mod er politikere og deres embedsmænd, samt
> dele af industrien. Nogen af dem kan godt tænke lidt selv ;-)

:*) Jeg har ikke så stor tiltro til politikere.

Hvis et PM skal lede til en artikkel i en avis, dvs. at en
journalist i desperation i agurketiden skal bruge det som
basis for en artikkel, så er det ikke det samme PM der skal
overbevise en minister eller en person fra industrien.

> Det der er min hovedpointe er at hvis ønsker at lave noget
> moderne effektiv lobbyvirksomhed må vi 100% saglige

Relativt til hvad målgruppen fortolker og forstår som
saglige argumenter.

--
	Sometimes it's better to light a       Carsten Svaneborg
      flamethrower than curse the darkness.      sslug@sslug