Re: [ITPOLITIK] UK får big-brother-lov

On Mon, 31 Jul 2000, Peder H. Reuther wrote:

> [...]

Det her minder mig om mit forslag til ændring af Wassenaar:

  Kriminelle må ikke kryptere, og hvis de gør, skal de aflevere nøglerne.
  Lovlydige borgere må kryptere alt det de vil.

- "Jamen den kriminelle krypterer jo bare alligevel og vil sikkert ikke
  aflevere nøglerne"
- "Netop. Dette understreger tåbeligheden i at forlange noget af en
  kriminel."

/Ole
--
Du må ikke spamme.