Re: [ITPOLITIK] Valgmøde

On Wed, 31 Oct 2001, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Kanon ide. Hvis vi kan få nogen it ordførere til at komme.
>
> Jeg ved at det ville kunne betyde noget for hvor _jeg_ ville sætte min
> stemme.

Ja det er lidt sparsomt med hvad de forskellige mener. Politikere er nu
svære at hive noget ud af.

Softwarepatenter:
Om ikke andet så har Knud Erik Hansen fra SF meldt klart ud. Kristeligt
Folkeparti har ikke gjort det så bastant, dog meldt ud at det ikke er i
overensstemmelse med deres politiske grundholdninger.

Min stemme ligger mod Venstre, ikke venstre. Men da Venstre og
Konservative ikke har meldt klart nok ud, så hælder jeg mod KrF til trods
for at der er en del ting jeg så må give køb på. Enhedslisten ved jeg slet
ikke hvad mener, og De Radikale Venstre heller ikke, men gør de selv?

Det er vigtigt vi får sådan et valgmøde, så vi har bare en lille idé om
hvor de forskellige partier står mht. til det IT-politiske emne vi nu hver
især går op i. Anyway, vi kan jo også bare spørge dem pr. mail.

Jeg kan ikke se at Linux kan sameksisterer med softwarepatenter, så det
betyder meget for mig hvad de enkelte partier mener om dette emne.

Lad os blive oplyst!

mvh/hans
libcss is required to access many of the DVDs that you paid for
on a DVD drive that you paid for.
  -- http://www.linuxvideo.org/user/dl.html