Re: [ITPOLITIK] terror (was: Valgmøde

On Thu, 1 Nov 2001, Claus Soerensen wrote:

> Jeg mener, vi skal have andre arrangører end blot os selv - det lugter
> for meget af en ordentlig gang softwarepatentslagsmål.

Altså hvis softwarepatenter bliver vedtaget i EU, så må det komme til at
hedde "softwarepatentterrorpakken".

Iøvrigt tror jeg også at Jacob Sparre mangler ord i sin
ordliste hvor der er tre dobbeltkonsonanter ;-)

> Nej - lad os få et IT-politisk valgmøde, hvor vi også kunne få andre
> emner på banen:

"Vidtfavnende" er ikke en kliché jeg vil have hæftet på mig :)

> - Softwarepatenter
>
> At vi så på mødet mest fokuserer på sidstnævnte er så en hel anden
> sag.

Det lyder fint.

mvh/hans
libcss is required to access many of the DVDs that you paid for
on a DVD drive that you paid for.
  -- http://www.linuxvideo.org/user/dl.html