Re: [MOEDE] Valgmøde

On Thu, 1 Nov 2001, Claus Soerensen wrote:

> Jeg mener, vi skal have andre arrangører end blot os selv - det lugter for
> meget af en ordentlig gang softwarepatentslagsmål.
>
> Nej - lad os få et IT-politisk valgmøde, hvor vi også kunne få andre emner
> på banen:

Hørt.

> - Retssikkerhed for den enkelte IT-bruger
> - Afgifter på blankmedier og isenkram
> - Antipiratkopipatruljer og IT-selvtægt
> - Brug af standarder på offentlige hjemmesider
> - Softwarepatenter

- Er vi på vej imod et samfund, hvor den enkelte borger kun kan deltage,
  hvis han/hun har internet og Microsoft Windows + Office?

> At vi så på mødet mest fokuserer på sidstnævnte er så en hel anden sag.

Jeg synes ikke der er nogen grund til at antage at vi fokuserer mest på
een ting.

> Det skal ikke have noget med SSLUGs normale møderække at gøre, så her
> støtter jeg Peter Makholm.

Meget fornuftigt.

Mads

You know you're a Linux geek when...

    You find the thought of rebooting after installing a piece of software
    utterly absurd.

			                          - segfault