Re: [ITPOLITIK] Re: [MOEDE] Valgmøde

On Thu, Nov 01, 2001 at 11:56:44AM +0100, Peter Maersk-Moller wrote:

> Hvis nogen kan levere et composite video-signal, og en ordentlig
> Internetforbindelse, så kan jeg streame og multicaste i høj kvalitet.

KU har samme forbindelse til internettet som NBI.
Der er fiber på både diku og hcø, men afstanden ved
jeg ikke noget om. Det på diku er sikkert besværligt, da
de har en firewall, omvendt så er der en del fra diku i
sslug, og diku er dataloger, der burde bekymre sig om det
her.
Med hensyn til video, så kan vi vel bruge et vilkårligt
kamera, omend vi skal nok være nogle stykker der
betjener kamera + lyd.
Jeg vil foreslå at der bliver snakket med
sslug@sslug
om internet, både her og på hcø, samt med
revy gruppen om at låne deres mikrophoner.
De har vist nogle trådløse, eller også er det
hcø's, de har til de fleste forelæsere.
Vi skulle gerne have en til hver.

ion++

--

Netiketten anbefaler at svar skrives nedenunder den text der svares på.
http://usenet.dk/netikette/quote.html