Re: [ITPOLITIK] Re: [MOEDE] Valgmøde

torsdag den 1. november 2001 10:00 skrev Mads Bondo Dydensborg:

> Vi skal klart være een af arrangørerne, men det er vigtigt at det ikke
> bliver til en "linux" ting.
>
> Jeg gyser lidt ved tanken om IT-Brancheforeningen, men de er vel svære
> at komme udenom.

Hvad er der galt med at få en nuanceret debat?

Hvis vores argumenter ikke holder overfor vores modstandere, så er de
ikke meget bevendt.

Så lad dem endelig komme - det kunne være, at de kunne få øjnene op for
noget, som de ikke er indset endnu.

De herligste hilsner
--
                         _/
                      __/ | +              Jeg vil leve i en verden, hvor