RE: [ITPOLITIK] Re: [MOEDE] Valgmøde

> On Thu, Nov 01, 2001 at 01:08:30PM +0100, Niels Elgaard Larsen wrote:

> Fint, det burde være nok, så er der lige problemet med
> kamera ??

Vi vil meget gerne fra MM Manager komme og optage.

Vi har kamera plus evt. billed og lydmix - er der noget mikrofonanlæg /
mikrofoner til talerne ?
(Helst en clips-mikrofon pr. taler/debatør)

> Jeg synes vi skal høre med revyen omkring scene og lys,
> det bliver nok nødvendigt.

Ja, det ville være fint, der bør sættes lidt lys så det ser pænt ud - har
SSLUG iøvrigt ikke et stort flag eller lign, der evt. kan danne en baggrund
?

Mvh,
Erik