Re: [ITPOLITIK] Re: [MOEDE] Valgmøde

On Fri, Nov 02, 2001 at 07:22:34AM +0100, Erik Lange wrote:

> Vi vil meget gerne fra MM Manager komme og optage.
>
> Vi har kamera plus evt. billed og lydmix - er der noget mikrofonanlæg /
> mikrofoner til talerne ?
> (Helst en clips-mikrofon pr. taler/debatør)

Der er på HCØ/diku et antal forelæsnings sale. Nogle
af gangene bruger forelæser en trådløs mikrofon, der
dog ikke altid virker lige godt. Der burde derfor være
en håndfuld af den slags udstyr på diku/HCØ. Muligvis
har revyen også nogle, de bruger dem gerne, men hvor
de har dem fra ved jeg ikke.

> Ja, det ville være fint, der bør sættes lidt lys så det ser pænt ud - har
> SSLUG iøvrigt ikke et stort flag eller lign, der evt. kan danne en baggrund

Hvad med en kæmpe tux ?
Ellers tror jeg ikke at chefen på mit arbejde har noget imod at vi
laver et par A0 udskrifter og hænger dem op bagved.

ion++

--

Netiketten anbefaler at svar skrives nedenunder den text der svares på.
http://usenet.dk/netikette/quote.html