Re: [ITPOLITIK] Forslag til lov om tjenester i informationssamfundet, herunder visse aspekter af elektronisk handel.

Quoting Carsten Svaneborg (sslug@sslug):

Betyder det så også at hvis jeg har en hjemmeside med lovligt materialle
efter dansk lov, men som er ulovligt efter et vilkårligt andet EU lands lov,
så får jeg problemmer?

Det kunne være ting som software patenter, kryptering, etc. Nu kender jeg
ikke så meget til de andre landes love, men hvis nu f.eks. tyrkiet blev
optaget, vil min hjemmeside omhandlende undertrykkelse af det kurdiske
mindretal så blive ulovligt?

Mvh. Baldur