Re: [ITPOLITIK] Forslag til lov om tjenester i informationssamfundet,herunder visse aspekter af elektronisk handel.

Baldur:

> Betyder det så også at hvis jeg har en hjemmeside med
> lovligt materialle efter dansk lov, men som er ulovligt
> efter et vilkårligt andet EU lands lov, så får jeg
> problemmer?

Jeg kan ikke sige noget med sikkerhed, men sådan som jeg
forstår det, så er der umiddelbart ikke nogen risiko for at
man som privatperson kan komme i klemme. Det er temmelig
sikkert udelukkende virksomheder, der køber, sælger eller
laver markedsføring i udlandet det kommer til at handle om i
denne omgang.

Jacob
--
"Vi får ikke andet skæg end det vi selv kan finde på."