Re: [ITPOLITIK] Forslag til lov om tjenester i informationssamfundet, herunder visse aspekter af elektronisk handel.

Baldur Norddahl wrote:
> Betyder det så også at hvis jeg har en hjemmeside med lovligt materialle
> efter dansk lov, men som er ulovligt efter et vilkårligt andet EU lands
> lov, så får jeg problemmer?

Det mener jeg ikke, du må vente til at ændringen af Hague traktaten
bliver accepteret med at få problemer i den retning. ;*(

Jeg håber ikke 'kommerciel online' inkludere distribution af GPL
OSS programmer.

--
  Carsten Svaneborg   http://www.mpip-mainz.mpg.de/~svanebor
<out of signature error, please reboot internet>