Re: [ITPOLITIK] Valgmøde: Liberale swpat

"Erik Lange" <sslug@sslug> writes:

> Kunne det være fordi at den form for liberalisme de praktiserer idag,
> prioriterer markedsøkonomien højere end det enkelte menneskes personlige
> frihed ? ;-)

Og måske ikke markedsøkonomi i en særlig bred forstand, men primært
lefler for større firmaer ?  Ikke at jeg mener det generelt er sådan,
men det er svært at se fornuften i deres swpat politik på andre
måder.  Men pointen er vel også at forklare dem at den på ingen måde
er fornuftig :)

/Esben
--
caffeine low .... brain halted