Re: [ITPOLITIK] Enhedslisten (was: Valgmøde

On Monday 05 November 2001 23:13, Baldur Norddahl wrote:
> Quoting Hans Schou (sslug@sslug):
>
> Er det kun mig som ikke forstår hvordan man kan kalde sig liberal og
> samtidig gå ind for stats garanterede monopoler?

Jeg tror for begge partier gælder at der er to slags medlemmer - liberalister
og "kapitalister der tror eller bilder os ind at de er liberalister". Det er
åbenbart kapitalisterne der har haft held til at bestemme patentpolitikken.

Disse partier lader sig vel også mere styre af udlandets holdninger end deres
egen i forhold til andre partier.

Morten