Re: Re: [ITPOLITIK] Enhedslisten (was: Valgmøde

Hans Schou wrote:

On Mon, 5 Nov 2001, Jonas Jørgensen wrote:

Så listen kunne se sådan ud nu.

For softwarepatenter:
V   Venstre
K   Konservative Folkeparti

Hmmm...hvor står det at Venstre er for softwarepatenter? Jeg synes ikke jeg kan finde noget på deres hjemmeside omhandlende det? Jeg har tidligere emailet Kristian Jensen og så vidt jeg husker forsvarede han ikke ligefrem software patenter.

-- Joergen Ramskov - Folding for the Cause! http://teameggroll.com