Re: [ITPOLITIK] RE: PhD afhandling (fwd)

Peter Toft wrote:

> Og Linux er jo bare *et* styresystem, ligesom
> FreeBSD, OpenBSD osv.
> Emacs, Apache, PHP, ZOPE er Åben Sovs dvs. fri software :))
>
> --
> Peter Toft, Ph.D. sslug@sslug http://www.sslug.dk/~pto

Hvis man er RMS er Linux KUN en kerne, og resten er hans :-)

Han glemmer så vidt jeg kan se at der er en del Linux firmaer
der videreudvikler på GNU libs, og andre GNU applikationer!

Men JA fri software er lækkert

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Henrik Lund Kramshøj, sslug@sslug|kramse}.dk, sslug@sslug