SV: Statens standard for elektronisk publicering

Kære Claus

Jeg har haft kontakt til Statens Information, med henblik på at få fat i den
bekendtgørelse eller cirkulære som du tydeligvis henviser til når du siger:

	"Statens Information har udarbejdet en standard for elektronisk
	publicering, som Patent- og Varemærkstyrelsen også skal overholde."

SI oplyser imidlertid, at der ikke er udstedt hverken bekendtgørelse eller
cirkulære om statens E-publikationer. SI´s sider om e-publikationer er at
betegne som "gode råd og vejledning, som ikke er bindende for myndighederne"
ifgl. SI selv.

Jeg skal derfor meddele at jeg anser vores offentliggørelse af publikationer
som værende i orden. Alternativet vil være at de bliver taget af og at denne
type publikationer ikke i fremtiden bliver offentligt tilgængelige for
borgerne. Dette vil efter styrelsens opfattelse være uhensigtsmæssigt.

Kristian E. Beyer
fuldmægtig
Patent- og Varemærkestyrelsen
Helgeshøj Allé 81