Re: [ITPOLITIK] IRC med radikale

On Mon, 12 Nov 2001, Ole Tange wrote:

> Jeg har haft en chat igang med Margrethe Vestager(R) via www.radikale.dk
> (Se log nedenfor). Jeg troede, det var idag, at Morten Helveg Petersen
> dukkede op, men det er først på torsdag. Så hvis du kan køre java eller
> har en IRC-klient (chat.magenta-aps.dk 6667), så kunne du jo sætte kryds i
> din kalender torsdag (Jeg mener, det er mellem 17 og 18).

Jeg kan godt torsdag kl. 17.00 - men om jeg kan matche dig er et godt
spørgsmål - for du var (en masse rosende gloser) god.

Men hvis du selv kan ville det nok være bedre.

De herligste hilsner
--
Claus Sørensen        Electromagnetic Systems    Phone:  +45 45 88 14 44
Systemadministrator        Ørsted * DTU          Fax:    +45 45 93 16 34