Re: [ITPOLITIK] IRC med radikale

Hej

Claus Soerensen wrote:
> Jeg kan godt torsdag kl. 17.00 - men om jeg kan matche dig er et godt
> spørgsmål - for du var (en masse rosende gloser) god.

Bot en stroetanke, men man kunne jo spoerge om deres hjemmeside
http://www.radikale.dk

  a) er udtryk for at de ikke finder standarder paa Internettet
  vigtige nok til at overholde dem ? (Validere ikke)

  b) Om de er lige glade med minoriteter og handicappede idet
  visnigen af siden med nogle andre browsere end MSIE er fejlbehaeftet ?

  c) Om de skammer sig over deres link til deres video-sekvens idet
  linken er disabled naar man bruger min browser (NS4.77 paa Linux) ?

  d) Om deres Video-streaming (hos TVropa) er udtryk for, hvorledes
  de vil spilde borgernes penge paa et landbaseret digital TV-netvaerk
  ved hjaelp af propritaere standarder (MS MediaPlayer ONLY). Igen holdes
  minoriteterne ude.

Jeg tror jeg har regnet ud, hvem de mener, naar de skriver

  "Vi taenker paa andre end dig"

De taenker i hvertfald ikke paa mig ;-) Spoergsmaalet er saa, om de
taenker paa andre end sig selv ?

Vi maa vel antage at et politisk partis hjemmeside afspejler deres
holdninger og ikke blot er et udtryk for en tilfaeldig proces ?

--PMM