Re: [ITPOLITIK] IRC med radikale

On Tue, 13 Nov 2001, Ole Tange wrote:

> Prøv at vende den lidt. Min erfaring med politikere er ikke, at de har ond
> vilje, men at de er uoplyste. Så hvis du vender dine formuleringer lidt
> mere positivt og informerende, så kan jeg faktisk tro, at du kan have held
> med at påvirke dem.

Mobilix havde IMHO et genialt slogan med "Samtale
fremmer forståelsen". Man kan mene hvad man vil om
fremførelsen af sloganet - men indholdet siger meget.

Gå dem på klingen og diskuter - flere stærke
softwarepatent-tilhængere jeg har diskuteret er
begyndte at vakle efter at have "bombet" dem med
argumenter imod softwarepatenter.

Yes I use Linux every day.