Re: [ITPOLITIK] IRC med radikale

onsdag den 14. november 2001 14:18 skrev Ole Tange:

> Til politikere: Hvormeget må en ydelse koste mere, hvis den bliver
> produceret af danske skatteydere, frem for hvis den bliver produceret
> af udenlandske skatteydere, som dermed skaden den danske
> betalingsbalance?
>
> Kan den skrives bedre?

Problemet er bare, at det let kommer til at ligne en "køb-dansk"-klausul,
som ikke er tilladt - heller ikke en opfordring til at købe dansk.

Det er et eller andet med det frie marked at gøre (frie marked skulle da
vist have været i anførselstegn - men det må man nok heller ikke).

> Men hop på www.radikale.dk (eller IRC: chat.magenta-aps.dk 6667) kl.
> 17. Idag er det Inger Marie Bruun-Vierø. Næstformand i Rådet for Åben
> Uddannelse fra 1995. Medlem af Bestyrelsen for Center for
> Teknologistøttet Undervisning fra 1996

Jeg kan slet ikke komme ordentlig ind på de Radikales hjemmeside pga.
Java Appletten. Tilgengæld kan jeg godt for åbnet en række vinduer til at
hente Microsoft Mediaplayer, når jeg vil se deres valgvideo, men jeg kan
ikke finde Linux-udgaven.

Ellers er du for hård Ole, hvordan har du støvet alle disse oplysninger
op, så enhver radikal politiker har emner, som ligger os på sinde.

De herligste hilsner
--
                         _/
                      __/ | +              Jeg vil leve i en verden, hvor