Re: [ITPOLITIK] forbud mod cookies

Kasper Bonne skrev:

> Har vi en off. mening om følgende:
>
> EU vedtager forbud mod cookies EU-parlamentet vedtog
> tirsdag en kontroversiel lov som forbyder anvendelsen af
> automatiske cookies.
> http://www.comon.dk/i/i.asp?id=9902

Ikke før vi ved hvad det egentlig drejer sig om. Andre
kilder har givet mig indtryk af at de bare drejer sig om at
parlamentet har gjort det klart at de betragter "cookies"
som personhenførbare oplysninger.

Har du en lovtekst vi kan læse?

Jacob
--
"Kan det virkelig passe at liberale vælgere skal stemme SF
 for at få friheden til at vælge hvilke softwareprodukter de

"Kristeligt Folkeparti er nu også en mulighed."     -- Jacob