Re: [ITPOLITIK] IRC med radikale

On Wed, Nov 14, 2001 at 10:53:37AM +0100, Kenneth Geisshirt wrote:

> Jeg har læst logfilen igennem og der ser ud til at være et par godbider i
> den. For det første er Undervisningsministeren interesseret i at forsøge
> med Linux. GNU-Skolen (som Ole nævner) er nok bedste sted at
> begynde. Undervisningsministeren har en god pointe i at Linux måske ikke
> er billigere idet pengene "bare" bruges på dyre konsulenter. Men det er nu
> ikke så dårligt, da konsulenterne betaler skat i Danmark hvorimod
> importeret software har betydning for betalingsbalancen.

Er linux-konsulenter dyrere end Microsoft-konsulenter?
Det koster også en del at få sat Windows-systemr op.
Og det er nok lettere at installere en hel bunke Linux-klienter
end tilsvarende Win-klienter.

Men der er nok en del Microsoft-lobbying der siger
at linux er dyrere i konsulenttimer.

Hilsen
keld