Re: [ITPOLITIK] kandidatliste til Amtrådsvalg ejtilgængelig

On Thu, 15 Nov 2001, Andreas Bach Aaen wrote:

> Er det bare mig, men er der nogen af jer der kan finde de enkelte
> partiers kandidater frem for Århus Amt (http://www.aaa.dk)?
>
> Konqueror kan ikke og min Netscape kan heller ikke.
> Er der nogen der har Microsoft Windows + Internet Explorer eller
> Netscape der kan?

Lynx klarer det ;v)

-> Main frame
-> Main
-> Læs Indsigts novembernummer
-> Menu
-> November 2001
-> Partier, Lister og kandidater.

Med en grafisk netlæser bliver det til:

-> Læs Indsigts novembernummer
-> November 2001
-> Partier, Lister og kandidater

De herligste hilsner
--
Claus Sørensen        Electromagnetic Systems    Phone:  +45 45 88 14 44
Systemadministrator        Ørsted * DTU          Fax:    +45 45 93 16 34