Re: [ITPOLITIK] Linux-konsulenter

On Fri, 16 Nov 2001, Ole Tange wrote:

> Det tror jeg. Til gengæld kan du forvente, at de kan finde ud af andet end
> blot at reinstallere maskinen.

Amen!

Der er mange der kalder sig teknikkere uden ret meget anden erfaring end
en win98 cd-rom :)

Der stilles helt andre krav for at kunne begå sig i Linuxmiljøet, man
kunne kalde det "indsigt" ...

Til gengæld er markedet meget større for Windows-vedligeholdelse, det
siger jo sig selv. (flere maskiner + større driftproblemer)

/
mvh Johan

--
[deleted .sig to save bandwidth]