Re: [ITPOLITIK] Linux-konsulenter

On Fri, Nov 16, 2001 at 02:07:37PM +0100, Hans Schou wrote:

> Jeg har prøvet ridse op her hvordan man får hjælp/support:
> http://www.linux.dk/support/
>
> Hvis du har noget tekst at stramme op med, hører vi det gerne.

Hvad med:

Man kan også spørge på en usenet-nyhedsgruppe, men det kan være lidt
uoverskueligt hvilken der er den mest relevante.

En hurtig måde at se om andre har haft det samme problem,
og evt fået det løst, er at spørge en af søgemaskinerne, fx google.com
eller altavista.com med de mest oplagte termer i problemet.

Hilsen
keld