Re: [ITPOLITIK] support (was: Linux-konsulenter

On Fri, 16 Nov 2001, Keld Jørn Simonsen wrote:

> Man kan også spørge på en usenet-nyhedsgruppe, men det kan være lidt
> uoverskueligt hvilken der er den mest relevante.

Hmm, tjah news://comp.os.linux ?

> En hurtig måde at se om andre har haft det samme problem,
> og evt fået det løst, er at spørge en af søgemaskinerne, fx google.com
> eller altavista.com med de mest oplagte termer i problemet.

Yes! Den er på nu (google).

Altavista har jeg ikke brugt længe. Den finder ikke det rigtige og deres
sider er ret tunge at loade. babelfish.altavista.com er stadig god, men
det er ligesom et andet emne.

mvh/hans
Det offentlige er allerede i dag forpligtiget til at have
hjemmeside, der kan læses med alle typer af browsere.
  -- Kristian Jensen (V)