Re: [ITPOLITIK] Gør patenter let forståelige

On Fri, 16 Nov 2001, Jakob Bindslet wrote:

> Urimeligheden i at et lille firma med et nyt tekstbehandligsprogram
> ikke må have faciliteter som Y2k sikring, formel editor, eller
> automatisk fuldførelse af ord med - det er da dumt. Det tror jeg selv
> min mor kunne forstå :-)

Det må de da godt.

De skal bare huske
- at betale licens for brug af disse patenter
- at finde alle de patenter, som de benytter

De herligste hilsner
--
Claus Sørensen        Electromagnetic Systems    Phone:  +45 45 88 14 44
Systemadministrator        Ørsted * DTU          Fax:    +45 45 93 16 34