Brev til Imerco

Hep

Kommercielle virksomheder skal også vide at de ikke overholder standarderne.

<brev-til-imerco>
Subject: Fejlbehæftet website
From: Jonas Kongslund <sslug@sslug>
To: sslug@sslug
Cc: sslug@sslug
Date: Sun, 18 Nov 2001 20:51:01 +0100

Hej webmaster + Århus C afd.

Til webmaster:
Da jeg besøgte jeres website var det min hensigt at se på nogle julegaver
til min familie, men den fornøjelse blev hurtigt skudt i sænk. Jeres
website er så fejlbehæftet at min browser ikke kan navigere rundt på mange
af jeres sider, specielt webshoppen. I vil gøre det en hel del lettere for
jeres potentielle kunder såfremt I overholdt HTML-standarden specificeret
af W3C (www.w3.org) i stedet for at designe dem til den properitære HTML
dialekt der for tiden er implementeret i flertallet af brugernes browsere.

Jeg vil bede jer om at få styr på dette. For det første virker det ikke
synderligt professionelt, for det andet afskærmer det en masse potentielle
kunder fra at bruge jeres website og for det tredje er det et
irritationsmoment og næsten rent tidsspilde for de stakkels sjæle som
uforvarent kommer til at besøge jeres website med en browser, der ikke
forstår den properitære HTML dialekt.

Til Århus C afd.:
Da jeg ikke har adgang til store dele af jeres webshop så vil jeg bede jer
om at skrive tilbage med jeres åbningstider. Disse står nemlig ikke nævnt
inde på siden over Imerco butikker, hvilket ville være en rar ting.

På forhånd tak og med venlig hilsen

--
Jonas Kongslund, Århus C
</brev-til-imerco>

--
Jonas Kongslund      <sslug@sslug>     XNS: =Jonas Kongslund

When you want to change the world, you don't see the dawn by
getting up early - you see it by not sleeping through the night.