Re: [ITPOLITIK] Venstre vil af med cd-afgiften

On Sun, 18 Nov 2001, Henrik Størner wrote:

> Fundet på http://venstre-valg.dk/pages/presse_med_single.php?id=95
>
>   Venstre vil efter valget fremsætte et lovforslag, der skal ophæve
>   CopyDans hjemmel til uden om Folketinget at fastsætte afgifter på
>   diverse optagemedier som for eksempel hukommelseskort til digitale
>   kameraer.

De fleste af partierne er vist enige om det efterhånden.

Jeg stoler personligt ikke ret meget på Venstres valgløfter...

Mads

Perhaps only a monopolist like Microsoft could get away with selling worse
products each generation -- products focused so narrowly on the least-
technical member of the consumer base that they necessarily sacrifice technical
excellence.
                                     - www.os2hq.com