Re: [ITPOLITIK] manglende filudvekslingsstandard

Kenneth Geisshirt <sslug@sslug> writes:

> Men måske tænkes der på at på Windows-platformen er Word/Excel så
> udbredt at alle understøtter disse formater. Dette er naturligvis
> noget sludder af to årsager: * Disse formater ER understøttet
> (AbiWord/Gnumeric og StarOffice) * Disse formater ændrer sig i takt
> med nye versioner af Microsoft Office

Den holder desværre ikke helt: Det er rigtigt, at AbiWord kan læse MS
Word til husbehov, men prøv AbiWord af på en MS-Worddokument med
fodnoter, tabeller, grafik, krudshenvisninger m.v. - og du har den
største hindring for at kunne skfite 100 pct. til Linux.

Glæder mig til at få fingrene i en færdig Star Office 6.0 Læste en
anmeldelse for noget tid siden, og det love godt. Nogen der har
erfaringer med Open Office og udveksling med Word?

-j

--
Uwaga!
Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.