Re: [ITPOLITIK] TV lorry og video

On 19 Nov 2001 14:34:29 +0100
Niels Elgaard Larsen <sslug@sslug> wrote:

> Jeg skrev til TV2 Bornholm, som står for alle TV2 regionernes nettv.
> TV2reg> Hej
>
> TV2reg> Desværre - vi har ikke råd til det. Real har forlangt alt for
> mange penge TV2reg> (seks cifret beløb) for en server med deres
> video-software på. Derfor var vi TV2reg> nødt til at skifte til
> Microsoft. Vi brugte nemlig i starten tilbage i 97-98 TV2reg> Real,
> men det var da de opgraderede til den version, der hedder G2, at de
> TV2reg> satte prisen i vejret. Vi har ingen informationer om, hvilken
> aftale TV 2 TV2reg> har (men de har nok flere penge end os).

> [...]

hvilket format sender de i?
Aviplay kan afspille wma og et par af de andre windows media formater.
Der er problemer med synkroniseringen i nogen af dem, men langt
flertallet er ok.

MVH
Kim Schulz

--
           http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
   Nørdesnak, attitude  og alverdens usexede nyheder for nørder