Re: [ITPOLITIK] Brev til Imerco

on Sunday 18 November 2001 21:02, Jonas Kongslund <sslug@sslug>
wrote:

> Kommercielle virksomheder skal også vide at de ikke overholder
> standarderne.
>
> <brev-til-imerco>
[...]

Hep igen

Så kom der svar. Først fra Århus-afdelingen som jeg cc'ed til og dernæst
fra Imercos IT-chef, Kim Leslie, som fik et hint fra Århus-afdelingen.

Forneden følger mit svar til Kim Leslie. Du skal være velkommen til at
anvende mine formuleringer såfremt du selv påtænker at skrive til en
virksomhed, hvis website er til gene for netop *dig* pga.defekte websider.

<brev-til-imerco>
Re: Fejlbehæftet website