KrFs IT-politik (Was: Domaæne registrering)

mandag den 19. november 2001 19:43 skrev Kristian Vilmann:

> Jeg antager at KrF's politik er udførligt beskrevet på deres webside,
> og at det bare er mig der ikke kan finde det. Men under alle
> omstændigheder kan det ikke være en mærkesag for dem, for så ville jeg
> nok have hørt om det før fredag d. 16. november.

Du har ret ikke, at det ikke er at finde på deres hjemmeside, men Børge
Klit Johansen gav partiets holdning på SSLUG og DKUUGs vælgermøde,
hvilket du stadig kan se på http://sslug.mmmanager.org/

Desuden kan det også ses på ComputerWorlds præsentation af de enkelte
partiers IT-politik:

  http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=10&ArticleID=12671

De herligste hilsner
--
                         _/
                      __/ | +              Jeg vil leve i en verden, hvor