Re: [ITPOLITIK] KrFs IT-politik (Was: Domaæne registrering)

tirsdag den 20. november 2001 08:53 skrev Mads Bondo Dydensborg:
> On Tue, 20 Nov 2001, Claus Sørensen wrote:
>
> Nu må denne reklamation for fundamentalistiske partier sgu da snart
> stoppe...

Jeg svarer blot på Kristian Vilmanns søgen efter information om KrF's
holdninger.

Mit indlæg om sammenligningen mellem KrF og LinuxPartiet var noget jeg
kom i tanke om, da jeg var inde og kigge på LinuxPartiets hjemmeside og
havde Børge Klit Johansens bemærkning i frisk erindring.

Desuden kan jeg finde egne bevæggrunde både for og imod at stemme på
hvert enkelt af de opstillede partier - fra Enhedslisten til
Fremskridtspartiet. Dem vil jeg dog ikke liste her, men det kan vi snakke
om en anden gang Mads ;v)

De herligste hilsner
--
                         _/
                      __/ | +              Jeg vil leve i en verden, hvor