Re: [ITPOLITIK] www.kmdav.dk

"Jørgen Kristensen" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug
> Prøv selv at validere siden:
> http://validator.w3.org/check?uri=http://www.kmdav.dk
> Ærgerligt at jeg ikke så det før nu så kunne KMD have nået at rette
fejlene
> inden valget i morgen.

Jeg har sendt dit indlæg videre til min hjemmelsmand i KMD, som har
videresendt den til de, der er ansvarlige for siden.
(Nu kunne jeg jo ikke smide sten efter dem, og samtidigt selv bo i et
glashus, så jeg brugte resten af natten på at validere Arianes
skemaudskrifter i html-format. Samtlige validerer nu korrekt som HTML 4.01 i
næste års udgave ;).