Re: [ITPOLITIK] KrFs IT-politik (Was: Domaæne registrering)

"Claus Sørensen" <sslug@sslug> wrote in message
> [...]
Hvem er det der der føler sig berretiget til at stille sig som dommer over
hvem der har et fundementalistisk livssyn ?
For at citere Krf.(og en tyk bog jeg har læst engang) i øvrigt : "Lad den
der er ren kaste den første sten !"

> Jeg svarer blot på Kristian Vilmanns søgen efter information om KrF's
> holdninger.
>
> Mit indlæg om sammenligningen mellem KrF og LinuxPartiet var noget jeg
> kom i tanke om, da jeg var inde og kigge på LinuxPartiets hjemmeside og
> havde Børge Klit Johansens bemærkning i frisk erindring.
>
> Desuden kan jeg finde egne bevæggrunde både for og imod at stemme på
> hvert enkelt af de opstillede partier - fra Enhedslisten til
> Fremskridtspartiet. Dem vil jeg dog ikke liste her, men det kan vi snakke
> om en anden gang Mads ;v)

Sidst men ikke mindst forekommer det mig tragisk, hvis man ikke kan
diskutetere politik på news.sslug/itpolitik, uanset om det måtte være SWPAT
eller dagens folkeafstemning.

Henrik