Re: [ITPOLITIK] KrFs IT-politik (Was: Domaæne registrering)

> Hvem er det der der føler sig berretiget til at stille sig som dommer over
> hvem der har et fundementalistisk livssyn ?

Mig.

> For at citere Krf.(og en tyk bog jeg har læst engang) i øvrigt : "Lad den
> der er ren kaste den første sten !"

Ja, og? (Du understøtter egentlig mit udsagn meget godt.... ;-)

Bortset fra det, var min ;-) fra det oprindelige indlæg vist gledet ud.

> Sidst men ikke mindst forekommer det mig tragisk, hvis man ikke kan
> diskutetere politik på news.sslug/itpolitik, uanset om det måtte være SWPAT
> eller dagens folkeafstemning.

Typisk er det vist IT-politik vi diskuterer.

Mads

You know you're a Linux geek when...

    You can reconstruct your fstab from scratch, and not even think about it.

                                                     - segfault