Re: [ITPOLITIK] Brev til Imerco

Jonas Kongslund wrote:
--snip--

> Så kom der svar. Først fra Århus-afdelingen som jeg cc'ed til og dernæst
> fra Imercos IT-chef, Kim Leslie, som fik et hint fra Århus-afdelingen.
--snip--

Det er da rart at se at der rent faktisk er nogen som besvarer en sådan
henvendelse.

Min erfaring er desværre at det bliver ved dette.

Kunne man lave en hjemmeside med link til dem der ikke overholder
standarden i en sådan grad at man ikke kan bruge siderne og ER blevet gjort
opmærksom på det ?

Hvis der er nogen som har mod på dette har jeg en webserver og et domain
som kan bruges hertil.

Eller hvad med at lave en 'task force' som kan rykke ud og fortælle dem
hvilke fordele der er ved at overholde fælles standarder.

Mvh

Per R Laursen