drs hjemmeside???

Hej folkens. ER der nogen af jer der ved hvordan det ser ud med drs hjemme
side og lynx osv??
Hvis ikke der er sket noget vil jeg meget havde kontakt med nogen af jer
som har forsøgt. Jeg plejer ikke at bruge mit hanicap til at gøre det
nemmere for mig selv
men jeg gør en untagelse hvis der ikke er sket noget med drs
hjemmeside. De har haft tid nok til at klare problemerne i

/thomas

--
CBD=Julie
skal jeg stoppe bare fordi jeg eh blind??